Subject: RE: Piiranguala Uikalas
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Ketlin Valgenberg'" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 11:45:27 +0300

Tere

Ala on kehtestatud ja NOTAM väljaantud.

(A1302/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/020/5924N02724E003 A)EETT
B)2405230830 C)2405242100 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2476 ESTABLISHED DUE
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 2NM RADIUS CENTRED ON 592412N 0272333E.
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 372 5382
3704 F)SFC G)1600FT AGL)

NB! Keskpunkti koordinaat on korrigeeritud: teie poolt saadetud koordinaat
asub meres. Lisaks on vähendatud ka raadius (2NM ehk 3.704 km), kuna 5 km
ala kattub teise aktiivse alaga EER2386UAS.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Ketlin Valgenberg <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 23, 2024 10:20 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Piiranguala Uikalas

Tere

Saadan telefonitsi räägitud piiranguala soovi informatsiooni:

Koordinaadid: 594034N 0273929E (Uikala prügila)

Kõrgus: min 500m AGL

Raadius: 5km

Kehtivuse aeg: võimalikult vara tänasest kuni hetkel homse, 24.05, päeva
lõpuni

Kontakt vajadusel: PPA tel +372 5382 3704 (nagu EER2350 ja 2420).

Lugupidamisega

Ketlin Valgenberg

arendusekspert

merebüroo, lennu- ja merepääste koordinatsioonikeskus

piirivalveosakond

Politsei- ja Piirivalveamet

+372 5860 5474